پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

برگزاری مجمع بسکتبال ۹ اسفند با ۴ کاندید| با بهانه تراشی چوب لای چرخ انتخابات نگذارید!

  • کد خبر: ۹۹۸۹۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
برگزاری مجمع بسکتبال ۹ اسفند با ۴ کاندید| با بهانه تراشی چوب لای چرخ انتخابات نگذارید!
دبیر مجمع به جای اینکه به فکر تعویق انداختن انتخابات بسکتبال و به دنبال بهانه برای این کار باشد باید هرچه زودتر انتخابات را برگزار کند تا نه تنها تیم ملی بلکه کل بسکتبال از این بلاتکلیفی درآید.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، از قرار معلوم بالاخره بسکتبال پس از ماه‌ها انتطار از بلاتکلیفی در خواهد آمد. تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و تائید صلاحیت نامزد‌ها از جمله ابهاماتی بود که امروز با صحبت‌های محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و منصور اردستانی دبیر مجمع حل شد.
پولادگر درباره تاریخ برگزاری مجمع بسکتبال گفته است: «انتخابات بسکتبال به تعویق نمی‌افتد و ما انشاله نهم اسفند انتخابات را برگزار می‌کنیم و تا الان صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات نبوده است.»
منصور اردستانی دبیر مجمع انتخاباتی نیز در خصوص تایید صلاحیت نامزد‌ها گفته است: «۴ نفر تایید صلاحیت شدند که به خودشان اعلام کردیم و اینکه تا روز مجمع کسی اضافه شود یا خیر، مشخص نیست.»
این طور که شنیده می‌شود عدم تائید صلاحیت رامین طباطبایی رئیس پیشین بسکتبال قطعی است و بدین ترتیب جواد داوری، شاپور یاوری، کرم احمدیان و حمید عباسی ۴ کاندید تائید شده هستند که باید در انتخابات به رقابت بپردازند.
اردستانی، اما به نکته‌ای دیگر هم اشاره کرده و آنهم اینکه تیم ملی در تاریخ پنجم و هشتم اسفند بازی دارد و امکان دارد برگزاری انتخابات در نهم اسفندماه روی تیم ملی تاثیر بگذارد و تمرکز‌ها را بهم بریزد! حال این سوال مطرح می‌شود که تمرکز بازیکنان بهم خواهد ریخت یا کادر فنی؟ اساسا چرا باید تمرکزشان بهم بریزد؟ انتخابات روال قانونی خود را طی می‌کند و هر کس هم که مورد اعتماد جامعه بسکتبال باشد در نهایت انتخاب می‌شود و در این میان چرا تیم ملی باید بهم بریزد؟ ضمن آنکه قرار است انتخابات بعد از بازی تیم ملی برگزار شود دلیلی ندارد ذهن کسی درگیر شود.
به نظر می رسد بیشتر باید نگران این بود که اگر انتخابات به تعویق بیفتد چه اتفاقی برای تیم ملی خواهد افتاد؟ اگر انتخابات به سال جدید موکول شود و دوباره بخواهند روند ثبت نام و تائید صلاحیت‌ها را طی کنند مجمع تا تابستان سال آینده هم برگزار نخواهند شد و در چنین شرایطی تیم ملی که بازی‌های مهم آسیایی دارد چه شرایطی خواهد داشت؟ دبیر مجمع به جای اینکه به فکر تعویق انداختن انتخابات و به دنبال بهانه برای این کار باشد باید هرچه زودتر انتخابات را برگزار کند تا نه تنها تیم ملی بلکه کل بسکتبال از این بلاتکلیفی درآمده و به فکر برنامه ریزی برای آینده باشند.
آنطور که از صحبت‌های پولادگر و سجای مشخص است وزارت ورزش عزمش را جزم کرده تا انتخابات بسکتبال را در همان تاریخ ۹ اسفندماه برگزار کنند و در چنین شرایطی امیدواریم افرادی که در جامعه بسکتبال به دنبال منعت خود هستند دوباره چوب لای چرخ نگذارند و بهانه تراشی نکنند تا تکلیف بسکتبال هم هرچه سریعتر مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->